שאלות ותשובות

האם בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

בהחלט, כרטיס האשראי מוזן בעמוד מאובטח בתקן PCI ואינו נשמר באתר בשום מקרה.

איך קונים באתר?

ניתן לבצע הזמנת מוצרים בכמה דרכים. כבר במסך הראשי ניתן להתחיל בקנייה, ולצרף מוצרים לסל שמופיע באופן קבוע מצד ימין. ניתן לבצע סינון לפי קטגוריות או לפי מותגים. בנוסף ניתן לעשות קנייה מהירה במסך שמציג את המוצרים ברשימה מוקטנת וכמובן להכנס לכל מוצר בנפרד ולהוסיף אותו לסל. אם נכנסתם לעמוד המתכונים או הכתבות, תוכלו לצרף את המוצרים הרלוונטים ישירות מעמודים אלו.

האם אני חייב חשבון באתר כדי להזמין?

לא. אפשר לעשות הזמנה כאורח, אך נמליץ לך לפתוח חשבון כדי שתוכל לעקוב אחר סטטוס הזמנתך, לראות היסטוריית הזמנות ולהזמין מחדש מוצרים שרכשת בעבר ובכך לחסוך זמן יקר.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

כן, אנחנו עובדים עם חברת שליחויות אשר מפיצה בכל הארץ

האם המוצרים שלכם כשרים?

חלק ניכר מהמוצרים שלנו כשרים וליד כל מוצר ישנו סימון המציין זאת. ניתן לצפות בכל המוצרים הכשרים כאן

מה קורה אם קיבלתי מוצר פגום?

אנו ברסטרטו שמים דגש על איכות המוצרים שלנו, לעיתים יכולות לקרות תקלות וכמובן שנשמח שתיצרו איתנו קשר במיידי דרך המייל info@ristrettoathome.co.il  או לטלפון 1-700-506190 כדי שנוכל לטפל בבעיה.

האם ניתן להגיע אליכם לרכוש מוצרים או לאיסוף?

אנו מצטערים אבל אין אפשרות לבצע איסוף עצמי או להגיע אלינו לבצע רכישה במקום. אנו מספקים מוצרים רק דרך חברת השליחויות.

עד איזה שעה ניתן להזמין מוצרים כדי שההזמנה תטופל באותו היום?

ניתן לבצע הזמנות בכל שעה אך כדי שההזמנה תטופל באותו היום מומלץ לבצעה עד השעה 14