בהחלט, כרטיס האשראי מוזן בעמוד מאובטח בתקן PCI ואינו נשמר באתר בשום מקרה.
ניתן לבצע הזמנת מוצרים בכמה דרכים. כבר במסך הראשי ניתן להתחיל בקנייה, ולצרף מוצרים לסל שמופיע באופן קבוע מצד ימין. ניתן לבצע סינון לפי קטגוריות או לפי מותגים. בנוסף ניתן לעשות קנייה מהירה במסך שמציג את המוצרים ברשימה מוקטנת וכמובן להכנס לכל מוצר בנפרד ולהוסיף אותו לסל. אם נכנסתם לעמוד המתכונים או הכתבות, תוכלו לצרף את המוצרים הרלוונטים ישירות מעמודים אלו.
לא. אפשר לעשות הזמנה כאורח, אך נמליץ לך לפתוח חשבון כדי שתוכל לעקוב אחר סטטוס הזמנתך, לראות היסטוריית הזמנות ולהזמין מחדש מוצרים שרכשת בעבר ובכך לחסוך זמן יקר.
כן, אנחנו עובדים עם חברת שליחויות אשר מפיצה בכל הארץ
חלק ניכר מהמוצרים שלנו כשרים וליד כל מוצר ישנו סימון המציין זאת. ניתן לצפות בכל המוצרים הכשרים כאן
אנו ברסטרטו שמים דגש על איכות המוצרים שלנו, לעיתים יכולות לקרות תקלות וכמובן שנשמח שתיצרו איתנו קשר במיידי דרך המייל info@ristrettoathome.co.il או לטלפון 1-700-506190 כדי שנוכל לטפל בבעיה.
אנו מצטערים אבל אין אפשרות לבצע איסוף עצמי או להגיע אלינו לבצע רכישה במקום. אנו מספקים מוצרים רק דרך חברת השליחויות.
ניתן לבצע הזמנות בכל שעה אך כדי שההזמנה תטופל באותו היום מומלץ לבצעה עד השעה 14